Nog maar 3 weken!!! - Reisverslag uit Westerbeek, Nederland van Manon Kempen - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken!!! - Reisverslag uit Westerbeek, Nederland van Manon Kempen - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

13 Juli 2017 | Nederland, Westerbeek

Het is bijna zo ver!! Mijn reis naar Zuid-Afrika gaat bijna beginnen!! Over 3 weken zit ik alweer 9,5 uur in het vliegtuig en zal ik over ongeveer 2 uur landen in Kaapstad! Wow, nu ik het zo opschrijf komt het wel écht heel dichtbij!

Eerst nog twee weekjes vakantie en daarna gaat mijn avontuur beginnen. Spannend!!

Ik vind het best eng om zo lang van huis te zijn, maar ik heb er ook erg veel zin in! :)

• 14 Juli 2017 - 08:02

Moniek:

Leuk om je zo te kunnen volgen. Nu nog lekker thuis vakantie vieren. En dan kunnen wij ook genieten van je avonturen daar :)

• 16 Juli 2017 - 15:01

Anke:

En over precies 5 maanden kom ik achter je aan om je op te halen! Ook heel veel zin in, maar wat lijkt dat nog ver weg!

• 18 Juli 2017 - 14:15

Fransa:

Ik vind het leuk om zo te kunnen volgen hoe het jou daar vergaat zoooooo ver weg!!!! Ga er vooral lekker van genieten.!